22 Şubat 2017 Çarşamba

At Çiftliği


Bugün çok spontane 😉 olan bir gündü. Batu ile her zamanki gibi sözleştik bisiklet sürecektik. Geçen kamp çantamı taşıması karşılığında ona yol-su-elektrik olarak dönecek demiştim. Dün annemin gününden kalan pasta, börek, sarma, dolma ne varsa piknik vaadiyle gidilecek bir yerler seçelim dedik ve Hankendi tarafına gidelim park var orada da yeriz dedik. Ama bana güveniyor musun dedim. Oda "hayır" dedi.🙈 Gidebileceğimiz yere kadar deyip sabah 8:30'a sözleştik.
Sabah 7:45 kurdum saati, uyandığımda acaba hava soğuk mu dedim soğuksa çünkü Batu bu defa çıkmazdı. Mesaj da gelmemişti  Batu'dan. Kalktım hazırlanmaya. Batu'dan mesaj geldi
B: Hazır mısın?
Ben: hayır.
Batu: Yapma ya
Ben: Az kaldı yiyecekleri hazırlıyorum.
Batu: çok bi şey hazırlama
dedi ve ben abarttığımı fark ettim 😊 ve bir kısmını geri bıraktım.
batuyu beklerken

8:48 de yola çıktık. Üniversitenin içinden başladık. Bu defa kendi bisikletimi aldım. İkidir Enes'in satılık bisikletini kullanıyordum. Çok güzel bir bisiklet cidden. Ama sanki ben alacakmışım gibi üzerimde oyun var hissettim 😂😃😂 ve duygusal bağlılık oluşmaya başladı sanki o yüzden hemen mesafe koydum. Köfteci bisikleti lakabını taktıkları bisikletimle yola çıktım. Benim bisikletim derken de para vermedim. Kardeşimin arkadaşı bir çocuk arıyormuş ki versin ben de hemen bana versin dedim🙈 20 liralık bir masraftan sonra kullanmaya başladım.
Yolda tanıdık tanımadık selamlaşarak devam ettik. Millet işe gidiyordu. Çalışmak lazım tabi 👍

10:26'da at çiftliği yol ayrımına geldik. Mola verdik su içerken buraya mı gitsek dedik ve oraya çevirdik bisikletimizi.


"bimaceramvar" kendisinin blogu ve blogunun özel pozudur 
Amacımız getirdiklerimizi yiyebileceğimiz bir yer bulmaktı. Şansımıza at çiftliği açıktı. Oradaki arkadaşlarla tanıştık, onlarda hazırlık yapıyorlarmış atla gezintiye çıkacaklarmış. 
Karagöz ve Hacivat. Benim arkadaşlar👍
saçlarım kaküllü iken kendimi ben de midilliye benzetiyorum 😤👩
çok hareketli bir attı.
bu siyah olan ise sinirli ve gergindi.

Bize de binmeyi teklif ettiler kaçırır mıyız 👍😋 Adı Zigana olan ata bindik. Uzun zamandır binmemiştim ata ve at çiftliğine hep gidelim diye planlayıp gidememiştik. Çok güzel oldu. Atlar üniversiteye ait sadece yem yardımında bulunuyorlar bakımıyla gönüllü olarak arkadaşlar ilgileniyor. Siz de gidip ziyaret edebilir havuç, elma gibi yiyecekler götürebilirsiniz.



Güzel poz veririz 🐎🐎🐎



tam malum pozu verecekti ki hızlı davrandım. kendi blogun için yaparsın 👊

Ata bindikten sonra pikniğimizi de yaptık. Rüzgar olduğu için üşümeye başladık oyalanmadık ve tekrar yola çıktık.


ben: çay doldur batu yeme
batu: yerken olsun pozumuz


Yol boyu dedikodu yaptık tanıdıklarımızın kulakları çınlamıştır eminim. Sonra her zamanki dönüş rotamıza girdik. Kültürpark'ta yine mola verdik 12:50'de tekrar devam ettik. 13:10'da planladığımız gibi evdeydik.

batunun ata binerken kırdığı gözlüğü. yol boyu yüzüne sıkıştırarak sürdü helal olsun.👌

şöyle havalı uyumlu pozumla yazımı sonlandırayım.
Planlamadığımız şekilde çok güzel bir gün geçirdik. Mutlu olduk. Siz de mutlu kalın👋😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder