23 Mart 2019 Cumartesi

Harput Tırmanış

Bahar gelince faaliyetler başlar.

Yine yapmaktan keyif aldığım uğraşlarla geçen bir gündeydim. Biraz kilo almış, biraz hantallaşmış halimle yine de eğlenceli bir gündü.
Harput'a tırmanışa gittik. Hem de yeni üyelerin eğitimine devam ediyoruz.

Asmaaltı Kahvehanesinde kahvaltı ile güne başladık.
Katılımcılarla birlikte Harput Kalesi arkasındaki tırmanış rotalarımızın olduğu yere gittik. Önce bir bilgilendirme yapıldı sonrada rotaları açtık ve teker teker tırmanışlar başladı.


Mor mu? o benim olmalı!
Trol benim işim ☺



Malatya'dan çok sevimli bir çiftimiz gelmişti. Resmen bizi yedirip içirip gittiler. Güzel sohbetler ettik tanıştık bundan sonra daha çok birlikte etkinlikler yaparız inşallah.


Ooo sucuk ekmek mi? Alırım bir ekmek ☺


Çorap reklamları için yeni yüz!

Tırmanışlar devam ederken biz yememizden hiç ara vermedik sürekli bir şeyler yedik. Sonra neden tırmanamadım? O göbekle nasıl olacaktı pardon???
Belki bir gün Arizona!
Tırmanmayı denedim tabi ki ama başarılı olamadım. Üzüldüm buna eskiden rahatlıkla çıkabildiğim yerlerden çıkamamak üzdü. Tembellik, hantallık...
Tırmanamayınca şebeklik yapmak farz oldu.

En iyi bildiğim poz verme işine giriştim bende.

Spiderman!
Batu'yu bugün kıskandım. Ona hayran oldum, takdir ettim o tırmanırken. Adam hakkını veriyor ne diyeyim. 
Bazıları da güneşlenmeye gelmişti.


Ben de keyfini sürdüm, doğanın, güneşin, toprağın. Yine bronzlaşma katsayım arttı. Şimdiden "kara kız" moduna döndüm.






Ormantik fotoğraf çekme çabaları

Tırmananları izlerken boş durmadık!

Bence örükler yakıştı

Ayaklarımda toprakla güneşle temas etsin istedim.
Tırmanış bittikten sonra toparlandık, sonra karşı kayalıklarda bir adam dikkatimizi çekti. Bir an intihar edecek diye korktum. Sonra bir baktım namaz kılmaya başladı. Ekipten bazıları yargıladı ama bizden farkı yoktu bence. Sevdiği şeyi sevdiği yerde yapıyordu. Kime ne? Kendi oluşturduğu "nirvanasına" ulaşmıştı belki de.



Bayrağı selamlayıp vedalaştık.

Güzel, eğlenceli, sorunsuz, özlediğim bir etkinlik oldu. Nicesine... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder